Досвід викладання дисциплін з проблем регіональної безпеки в рамках реалізації проєкту «Кафедра Жана Моне. Європейська дипломатія»
Анотація
Автори статті – члени проєктної групи «Кафедра Жана Моне. Європейська дипломатія» – діляться досвідом викладання дисциплін за тематикою регіональної безпеки в умовах онлайн-навчання. У роботі зроблено спробу дати загальне бачення сучасного стану системи регіональної безпеки в ЄС, щоб актуалізувати постановку і виклад проблеми в студентській аудиторії. Рекомендовано використання такого методу викладання, як «перевернутий клас», який є оптимальним видом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання.
Ключові слова: викладання, регіональні проблеми, проблеми безпеки, проєкт Жана Моне, європейська дипломатія.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).