НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2218-5348.2018.1(17).54-63Ключові слова:
інноваційна діяльність, законодавство про інноваційну діяльність, дослідницький університет, вища освіта, нормативно-правова базаАнотація
Статтю присвячено базовим аспектам нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльності вищих навчальних закладів. Проаналізовано нормативно-правові акти про освітню, наукову, науково-технічну та інноваційну діяльність, висвітлено поняття інноваційної діяльності закладів вищої освіти, основні завдання та пріоритетні напрями їхнього інтегрування в європейський та світовий простори вищої освіти.
Посилання
Конституція України: Закон від 28.06.1996 №254к/96-ВР // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1996. – №30. – С.141.
Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. №1556- VIІ // Відомості Верховної Ради України. – 2014. - №37-38. – С. 2004.
Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні: Закон України від 08.09.2011 р. № 3715-VI // Відомості Верховної Ради України. – 2011. – № 19-20. – С. 166.
Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки: Закон України від 11.07.2001 р. № 2623-III // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 48. – С. 253.
Грачев С., Е.Городнова. Исследовательские университеты: мировой опыт и приоритеты развития / М.: ООО «Медицинское информационное агентство», 2009. – 160 с.
Тимошенко О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації // Вища освіта України. – 2009. – № 1. – С. 67-74.
Інноваційний університет: концепція становлення і розвитку: монографія / І.В. Артьомов, І.П. Студеняк, С.І. Устич та ін.; за заг. ред.. І.В.Артьомова. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2016. -524 с. (Серія «Євроінтеграція:український вимір». Вип.30).
Інновації у вищій освіті: актуальні аспекти: робоча програма і методичні рекомендації до вивчення дисципліни / упорядкування і заг. ред.. І.В.Артьомова. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2016. – 212 с. (Серія «Євроінтеграція:український вимір». Вип.26)
Інновації у вищій освіті: вітчизняний і зарубіжний досвід: навч. посібник/ І.В. Артьомов, І.П. Студеняк, Й.Й. Головач, А.В.Гусь. – Ужгород: ПП «Аутдор-Шарк», 2015. – 360 с. (Серія «Євроінтеграція:український вимір». Вип.23)
Інновації у вищій освіті: глосарій термінів і понять / за ред. І.В.Артьомова. – Ужгород: ПП «Аутдор-Шарк», 2015. – 160 с. (Серія «Євроінтеграція:український вимір». Вип.25)
Концептуальні і правові основи інновацій у вищій освіті: навчальний посібник-хрестоматія / за ред. І.В.Артьомова. – Ужгород: ПП «Аутдор-Шарк», 2015. -336 с.
Концепція інноваційного розвитку ДВНЗ «Ужгородський національний університет» на 2015-2025 рр. / В.І. Смоланка, І.В. Артьомов, В.П. Приходько, С.І. Устич, А.В. Гусь, Т.О. Бутурлакіна, Ужгород, 2016. – 80 с.
Концептуальні і правові основи формування Європейського освітнього простору: навчальний посібник / Артьомов І.В., Ващук О.М.; за ред.. Ф.Г. Ващука, В.І. Лугового. – Ужгород: ЗакДУ, 2011. – 568 с. (Серія «Євроінтеграція:український вимір». Вип.17).
Концепція Наукового парку «Ужгородський національний університет»:каталог інноваційних проектів / Студеняк І.П., Артьомов І.В., Гусь А.В. – Ужгород, 2016.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).