ІННОВАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЯК ЧИННИК РЕГІОНАЛЬНОГО ЗРОСТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2218-5348.2017.3(16).50-60Ключові слова:
інноваційний університет, «трикутник знань», вищий навчальний заклад, Ужгородський національний університет, інвестиційно-інноваційна модельАнотація
У статті проаналізовано місце і роль вищої школи у контексті формування інноваційної економіки та економіки знань. Особливу увагу приділено проблемам та перспективам розвитку інноваційного потенціалу Ужгородського національного університету.
Посилання
Форсайт економіки України: середньостроковий (2015–2020 роки) і довгостроковий (2020– 2030 роки) часові горизонти / наук.керівник проекту акад. НАН України М. З. Згуровський // Міжнародна рада з науки (ICSU) та ін. — К: НТУУ «КПІ», 2015. — 136 с.
Бродель Ф. Матеріальна цивілізація, економіка і капіталізм XV—XVIII століття, пер. з французької Григорія Філіпчука. — К.: Основи, 1997, т.1-3. Том 2 «Ігри обміну» - 672 с.
Стратегія розвитку Закарпатської області на період до 2020 року. – Режим доступу: http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_reg_info_norm /2015/05/Strategiya.pdf]
Приходько В.П. Інвестиційний розвиток територіально-виробничих комплексів:теорія та методологія: монографія/ В.П.Приходько.-Донецьк: Юго-Восток, 2012. -318 с.
Boucher B., Conway, Ch., Van der Meer E. (2003). Tiers of engagement by Universities in their Region’s Development. Regional studies 2003,Vol.37.9.
Звіт про конкурентоспроможність регіонів України 2013. Фонд «Ефективне управління» за підтримки Всесвітнього економічного форуму. - Режим доступу: http://debaty.org/uploadfiles/ckfinder/files/reports /2013/FEG_report_2013_body_ukr_web.pdf]
Visegrad Fund. Uzhgorod National university. Innovation in Education and Science of the Visegrad group countries. News bulletin №3, 2015.- 228 p.
OECD (2001a), Cities and Regions in the Learning Economy – Paris: OECD Publications Service, 2001.-24 p.
Cook, P. (2004): “University Research and Regional development”, European Commission Research Director-General. Режим доступу: http://Europa.eu.int/comm/research/era/index_en.html]
Fakulta masmediálnej komunikácie. Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Ľudmila Čábyová, Jana Černá (Eds.) Spolupráca univerzít a podnikov 104p. Режим доступу:http://fmk.sk/download/konferencie/ zborniky/Spolupraca-univerzit-a-podnikov_Zbornik-vedeckych-prac.pdf
European Institute of innovation and Technology, Budapest, June 2104.The EIT –Making Innovation Happen. Triennial Work Programme 2015-2017. – Режим доступу: www. eit.europa.eu
Стратегічний потенціал економічної системи: інноваційні та інституціональні механізми його активізації: монографія//Мікловда В.П, Шандор Ф.Ф, Кубіній Н.Ю та ін. – Ужгород, 2014.- 420 с.
Інноваційна політика: європейський досвід та рекомендації для України/ Дж. Строгілопулос, Гудрун Румпф, І. Єгоров.-Том 1.- К.:-Фенікс,2011.- 214с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).